KÖRSBÄR

 
Dagen före nyårsafton fyllde jag år, och hade därför snott ihop en liten tårta dagen till ära. Valet föll på en "White chocolate & cherry cake", och resultatet ser ni på bilderna ovan. Jag tycker själv att den blev riktigt fin! Enkel och stilren, om man kan säga så om en tårta, haha. Den smakade gott också, körsbär är en av mina favoriter och vit choklad slår ju aldrig fel. Dock tycker jag att det är roligare att baka och garnera än just själva ätandet. Det var länge sedan jag bakade något sånt här och jag har verkligen saknat det. Men det kommer bli mer nu när suget kommit tillbaka, for sure. Jag bakning.
 
Receptet hittar ni här, jag fyllde dock min med fyllningen till denna eftersom jag inte är så förtjust i smörkräm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0