Payback time

 
JAG HOPPAS ATT NI HAFT ÖVERSEENDE med min urusla uppdatering de senaste dagarna. När man har sina päron på besök har man helt enkelt ingen lust att spendera tid vid datorn, men det förstår ni säkert. Nu är de tråkigt nog dock påväg hem till de norrländska skogarna igen så jag har gott om tid att ägna åt bloggandet. Så länge inspirationen finns vill säga. Är det något särskilt ni vill att jag ska blogga mer om, eller känner ni rent av att det är något som ni saknar att läsa om här i bloggen? Tar mer än gärna emot tips, för ju nöjdare ni som läsare är desto gladare blir jag som skrivbent. So shoot!
 
Tänkte ge svar på tal på en kommentar jag fick angående inlägget "WITH YOU" i alla fall. Enligt signaturen Christian kommer jag nämligen att få "äta upp" det jag skrev om mina känslor för min pojkvän "många gånger i mitt liv", och visserligen är jag inte förvånad över att någon resonerar så men samtidigt blir jag bara uttråkad. Jag vet inte om du, Christian, har någon erfarenhet av förhållanden överhuvudtaget, men åtminstonde jag skulle aldrig ge mig in i ett med inställningen att det kommer att ta slut om några år. Jag ger 110% i allt jag gör, så även kärlek, och jag tror stenhårt på livslång sådan. Jag är en drömmare jag vet, men vad är det egentligen för fel med det? Vågar du inte drömma vågar du inte sätta några mål, och då kommer du heller ingenstans i livet. En av mina största drömmar är ett liv tillsammans med Jeppe och så även ett av mina största mål, och jag kommer kämpa in i det sista för att nå det målet och se till att den drömmen blir verklighet. Visste du föresten att det är människor med låg självkänsla som inte vågar drömma och fantisera om sin framtid?

Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh, jag blir så less på människor med den inställningen. Varför ska man alltid här i Sverige ha inställningen att det kommer att gå åt helvete eller ta slut? Och man anses som konstig och oerfaren om man går in helhjärtat och satsar allt. Dessutom tror jag att man vet när man har träffat någon man vill spendera resten av sitt liv med. Och då har man all rätt att säga det OCH tro det. Jag tror på dig och Jeppe - för du gör det. På samma sätt som jag vet att den kärleken jag har för Peter är livslång.

Svar: Håller med dig, typiskt svenskt tankesätt.. så trist. Ja jag tror också att man vet det, och särskilt så tror jag att man vet bäst själv hur man känner. Fattar inte ens hur man ids ifrågasätta andras känslor sådär. Jag tror på dig och Peter också, det märks att du funnit din andra halva. Ni är fina!
Josefine

2012-10-02 @ 21:14:01
URL: http://madhouse.webblogg.se/
Postat av: M

Alltså fyfan va fina ni är tillsammans!

Svar: Tack babe! <3
Josefine

Postat av: Anonym

Finisar :) puss Sandra

2012-10-03 @ 15:55:02
Postat av: Sandra

Jag tänker likadant som du, om man tror på saker så håller det! Det är ju klart att ALLA förhållanden har sina upp och ned gångar men det gör ju att man lär känna varandra bättre och blir starkare som ett par. Jag tror på mig och Patrik, jag ser mig själv med honom i framtiden och jag kan se hur vi bildar en familj ihop. Det lär dröja år, men tanken på att det ändå känns rätt är så jävulskt underbart.

Svar: Håller med dig till fullo, så är det självklart. Klart att det kommer motgångar ibland men det är ju sådant som stärker en. Det är en underbar en känsla att ha hittat någon man åtminstonde vet att man vill spendera sitt liv med.
Josefine

2012-10-03 @ 17:29:49
URL: http://sandrafalkevik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0