With you

 
JAG VISSTE INTE VAR KÄRLEK VAR innan jag träffade Jeppe, och jag trodde definitivt inte att det fanns något som kallas 'kärlek vid första ögonkastet'. Jag visste heller inte att det fanns en sådan omtänksam, lojal och pålitlig kille menad för mig, men där hade jag fel. Jag minns första gången vi träffades som om det vore igår, för sedan den dagen har jag vetat till 110% vem det är jag vill spendera resten av mitt liv med. Han är den som får mig att må bra, att känna trygghet och att skratta, no matter what. Han är den som stöttar mig i alla lägen och som skulle göra vad som helst för min skull, no doubt. Han älskar mig för den jag är och låter mig vara precis som jag är, always. Dessutom är han den snyggaste jag vet och den som skulle vinna över mig i en fistävling anytime, haha. Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Kärlek är fantastiskt. Det är sjukt hur rätt det kan kännas från dag ett

2012-09-26 @ 18:39:38
URL: http://madhouse.webblogg.se/
Postat av: emelie

Är så himla glad att ni har funnit varandra!
Önskar er all lycka i världen <3

När kommer ni hem?
Puss!!

Svar: Tack underbara fina du! <3 vi kommer hem i april nästa år. Puss
Josefine

2012-09-27 @ 16:05:48
Postat av: Anonym

Åh ni är så fina med varandra <3 hoppas du har kul nu när mamma och pappa dina kommer :) puss Sandra

Svar: Tack gumman! <3
Josefine

2012-09-27 @ 20:55:24
Postat av: emelie

Men det är ju långt dit ju..
Bäbisen kommer vara nästan ett halvår då.
Varför kommer ni inte hem till jul? :(

Svar: Åh jag vet, det är länge! Anledningen till det är att Jeppe är ledig så få dagar över jul, så vi tycker att det känns för dyrt att åka hem för så kort tid. När man väl åker hem vill man ju stanna ett par dagar iallafall. Så det blir nog att vi åker hem först när säsongen är över tyvärr :( <3
Josefine

2012-09-27 @ 23:18:01
Postat av: emelie

Okej. Men det lät iofs smart av er även om det är tråkigt för oss här hemma som måste vänta.

Eller det heter väl, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :)

Puss <3

Svar: Söta du :)
Josefine

2012-09-28 @ 12:39:17
Postat av: Jesper


Svar: <3
Josefine

2012-09-29 @ 08:51:36
Postat av: Christian

Dom där orden kommer du att få äta upp många gånger i ditt liv.

2012-09-30 @ 20:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0