Chillat med barndomsvännen.

Idag har jag hängt med min allra äldsta barndomsvän Johanna som är hemma ifrån Malmö över jul/nyår. Som vanligt roade vi oss med sånt som jag aldrig gör med mina andra vänner vilket bestod av tv-spels spelande och snack om gamla, roliga minnen from back in the days. Självklart visade jag min "julia-kalender" som vi skrattade som fan åt, plus minnena ifrån den. Vi minns verkligen allt som igår; från telefonsnackandet vareviga dag som bidrog till att morsan och farsan skällde ut en som fan över den SKYHÖGA telefonräkningen som dom fick på posten (haha, fattar ni?!), till chocken jag fick när jag ringde slut på mina egna 100 kr jag nyss fyllt på på typ 5 minuter ute på flytbryggan, till "dejten" med Jonte på Sundskolan. Ja osv, osv. Fyfan vilken rolig barndom jag har haft, kan vi konstatera, mhihi.

Jag älskar iallafall Johanna, hon är så jävla chill och down to earth så hälften hade räckt för att göra henne världens lättsammaste människa. Och hon är ännu en vän jag håller jävligt hårt i.


Kommentarer
Postat av: Emily

Jag kan nästan gissa mig till vart ni ringde för att få den där höga räkningen. Haha. För jag och mina vänner gjorde det också. xD

2009-12-30 @ 13:06:55
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0