It wasn't me, hihi.

Jag hatar att läsa det Dessie skriver i sin blogg för hon verkar så sjukt omogen. Ja okej, hon är omogen också för hon är 14 (eller 15?.. ehm who cares?) år. Var jag verkligen sådär omogen när jag var i hennes ålder? Jo det har jag frågat mig jävligt många gånger och idag fick jag svaret. Jag var ännu mer omogen(!) Helt sjukt, är det ens möjligt? Haha nämen, jag råkade hitta en gammal "Julia-kalender" från 2OO2 (då var jag 13 år iofs, fyller ju så sent på året) som man skrev några rader i vad som hänt och vad man gjort varje dag. Samtidigt som det var sjukt roligt att läsa det jag skrivit om killar och kompisar (mest killar, daah) skäms jag litegrann över hur tragiskt omogen jag var. Jag hatade en kille ena dagen för att han inte såg mig, och älskade honom andra för att han kollat på mig två sekunder i skolan. Haha alltså jag dör! Was that even for real? 

Utdrag ur min "Julia-kalender":  

28/8-02
Ååå! Jag tror jag håll på å svimma. Per kolla på mejj aslänge & jag tro att jag höll på å döö! I ♥ PER!!

1/9-02
Idag va jag på BD me Sofia å vi hade skitsköj. Följde efter en snygg kille! Han märkte ne.. *Hehe*

2/9-02
Idag knäppte vi kort i skolan. Fan va jag älskar Per! Han e världens absolut snyggaste kille! *Hehe pözzzz*

16/9-02
Idag hane väl inte hänt så mycke. Men jag gilla en som het *** nu åxå! Han e skitsöt, vill ha hans nr. te mobilen, om han har nån! Love Per & ***

17/9-02
Nu e jag inte kär i Per längre! Jag e överkär i *** & han log mot mej, tror jag! Iallafall log jag mot han.

16/10-02
Idag har jag fått reda på av Sofie att Per tro att jag är söt! Mm! Jag gilla han igen! Pöss Pöss Per!!!

SKRATTA INTE.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha, förlåt! Men det va så otroligt underbart roligt. Min kusin är i den åldern nu, och jag stör mig som bara fa-an på det, tills mamma säger: äh håll käften Sandra, du var EXAKT likadan du... xD

2009-12-25 @ 12:46:39
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Annie

hahahaha jag dör!!! GULLIGT :-D

2009-12-25 @ 12:50:27
URL: http://anniemarias.blogg.se/
Postat av: M

Hahaha aah tänkte att lite bilder kanske skulle uppskattas :)

Ahh den var helt okej,smakade mest äpple :P



Nja det är olika,beror lite på vilket humör man är på :)

Stureplan blir det iallafall inte ofta,sånna jävla överpriser!

2009-12-25 @ 14:39:12
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: sofia

Haha de går ju inte att inte skratta!:P snacka om att man va fjantig!! vi följde nog efter många killar ;)

2009-12-26 @ 12:05:32
Postat av: Josie

sofia: hahaha nej jag vet, garvar varenda gång jag läser det :P vi var väl helt galna och stalkade varenda snygg kille vi såg, haha :D så roligt, när jag läste det skrattade jag extra mycket :P

2009-12-27 @ 16:14:37
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0