SUSHI

 
Hoppas ni har en fin helg, babes. Jag och gubben har spenderat vår lördag på det stora shoppingcentret som numera endast ligger 7 minuter bort med cykel. Jag är ju inte direkt besviken. Och in till city har vi typ 3 minuter, måste säga att vi verkligen bor helt perfekt till nu. Jag trivs som fan! Vi kikade runt i butiker, jag köpte prylar till köket på Inspiration, och så blev det lite glassätande också. Jag brukar inte gilla glass på vintern men vi har fan nästan +10 grader här i Odense nu så det är ju nästan som svensk sommar, haha! Skämt å sido. När vi kom hem igen satte vi igång tillverkningen av vår allra första, hemmalagade sushi. Det blev faktiskt jävligt bra! Till det friterade vi räkor och drack skumpa. Ingen dum middag alltså, så sjukt gott var det. Det var dessutom mycket lättare än vad jag hade förväntat mig att göra, och prislappen på egengjord sushi är ju ungefär hälften så låg som om du köper på restaurang. Tips! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0