STU[DYING]

 
Ledsen för seg uppdatering här. Hade ju lovat att ta tag i den här bloggen på riktigt men det är redan onsdag, och ja vad fan hände? Dagarna går så snabbt att jag inte ens hinner med att blogga! Dessutom drog plugget igång i måndags och även fast jag inte fysiskt behöver infinna mig i någon skola är jag där konstant i skallen. Det har gått tre dagar och jag är redan stressad. Böckerna jag beställde inför kursstarten anlände dock just in time, som tur var. Har aldrig behövt köpa mina egna böcker tidigare utan har alltid fått låna av respektive skola, och det är inte förän nu jag inser det. Fan vad DYRT det är med kurslitteratur? Hade mycket hellre velat lägga de 1000 spännen på nya träningskläder eller en blender från KitchenAid istället för fyra trista böcker, haha. Antar att de är väl investerade pengar dock...
 
Igår fick jag i alla fall göra något roligt och spendera kvällen på arenan och se min finaste spela match. Efter tre raka bortamatcher var det äntligen dags för en på hemmaplan. Tråkigt nog blev det en orättvis förlust men min duktiga fick i alla fall göra ett mål och en assist. Är så glad för Jeppes skull att det går så bra för honom med hockeyn, och att han har utvecklats så otroligt mycket här i Danmark. Han har varit med i lokaltidningen flera gånger (en gång även tillsammans med mig då dem gjorde ett repotage om oss, har inte visat er det tror jag?) och fått en utmärkelse för månadens bästa spelare i november, vilket är riktigt imponerande med tanke på allt som skedde just då. Tror dessutom att han ligger etta eller tvåa i poängligan inom laget. Puss från en stolt flickvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0