NYÅRSLÖFTEN

 
Såhär en vecka in i det nya året, kan jag blicka tillbaka på det gångna och konstatera att jag haft ett både händelserikt och oväntat 2012, där jag lärt mig otroligt mycket nya saker. Jag har vuxit ännu lite som människa och än en gång insett hur stark jag faktiskt är när situationen kräver det. Flytten till Danmark har varit både upp och ner, periodvis har jag velat slita håret av mig av frustration, men mestadels har det varit en grymt rolig livsutveckling. Allt har jag dessutom fått dela med den finaste kille jag någonsin träffat. Jag och Jeppe firade 1 år tillsammans på min födelsedag, and the best is yet to come.
 
Mina "nyårslöften" inför kommande år:
1. Ta tag i plugget, och ge 110% i alla kurserna jag påbörjar nu i januari.
2. Köra på lika bra med träningen som jag gjort 2012.
3. Fortsätta vara mig själv, oavsett vad andra tycker och tänker.
4. Resa mer.
5. Starta dagen med en supergod och supernyttig smoothie.
 
Det låter vettigt, va? Det är faktiskt första gången jag avger några nyårslöften. Jag brukar aldrig göra det annars så vi får se hur det går, men då jag gillar förrändringar så tänker jag varför inte?! För att komma någon vart är det ju rätt smart att sätta upp ett par mål och kämpa för att nå dit. Det där med smoothien är förståss mest för kul, men de fyra övriga tänker jag ge mig fan på att fixa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0