MITT KÖK

 
Så var det måndag och starten på en ny vecka. Halva januari har redan gått, sjukt vad snabbt tiden rullar. Det positiva är dock att vi går mot ljusare tider, våren och sommaren väntar bara runt knuten och det ska bli spännande att se hur tidigt våren når Odense. Förmodligen typ 2 månader innan den första gröna knoppen slår ut hemma i Norrland, och med tanke på att snön och kylan har gjort ett återbesök här nere måste jag säga att jag längtar som fan!
 
Tänkte i alla fall ta och bjussa på lite bilder på vårt lilla, men skitsöta, kök som jag fotade i förra veckan. Det rum i vår nya lägenhet som jag förmodligen spenderar mest tid i, haha. Tycker att vi har fått det väldigt mysigt, och jag älskar att vara där och dona på, äkta housewife style. Matlagning och bakning är ju som jag har nämnt många gånger tidigare något jag ägnar mycket tid till och det är så mycket roligare att göra det i så charmigt, litet kök som det här. Som ni ser ryms inget matbord, men det är det vi har matrummet till. Fast ärligt talat käkar jag och Jeppe ändå 95% av våra middagar i soffan framför tv'n, haha. De söta cupcake'sen i porslin köpte jag på julmarknaden på Tivolit i Köpenhamn för halva priset, älskar dem. Nä, nu ska jag baka lite riktiga cupcakes innan gubben kommer hem från sin träning. Puss!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Er lägenhet ser ut att vara sjukt mysig! Och köket är gudomligt

2013-01-14 @ 17:21:20
URL: http://vintagegroupie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gud vad mysigt!

2013-01-15 @ 22:24:22
URL: http://sandrafalkevik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0