WILD AT HEART

 
När jag och Jeppe var nere på byn igår fyndade jag lite fina prylar på rean. Vi hade inte varit på stan på flera veckor innan det så jag trodde dumt nog att rean var över sedan ett bra tag tillbaka och att allt snyggt var long gone, men där hade jag hel fel. Det är fortfarande sjukt mycket sale i de flesta butiker. På Topshop hittade jag det här balla linnet med dödskallen som var nedsatt från 249 till 79, och på Weekday fann jag hatten, som jag först var lite osäker på men som jag efter påtryck av gubben till slut slog till på. Tycker att det är så grymt snyggt med hatt på andra, och jag har alltid velat ha en egen, så egentligen fanns det inget att tveka på då denna endast kostade 50 kronor. Nu fattas bara våren så att jag kan börja rocka den!
 
Som sagt, jag har aldrig varit någon höjdare på reashopping tidigare men jag har fan börjat lyckas med det på senare tid. Det känns riktigt bra! Armbandet fick i alla fall jag av Jeppes föräldrar i födelsedagspresent och det ska jag visa bättre bild på en annan gång. Det är verkligen så grymt snyggt, är helt nerkärad i det. P&K!

Kommentarer
Postat av: JO

Snygga tøj! ;)

2013-02-06 @ 11:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0