VALENTINES DAY

 
När jag var singel tyckte jag att denna dag var totalt överskattad och onödig. Nu när jag har ett förhållande vet jag att det bara berodde på att jag var bitter över att jag inte hade någon att dela allt gulligull med. Alla ♥:ans dag är ju så sjukt mysigt! Självklart ska man visa sina nära och kära massor av kärlek varje dag, men det är ju så underbart att en dag om året såhär bara få bre på och överrösa varandra med blommor, choklad och presenter. Det tycker i alla fall jag.
 
Min fina älskling vet då precis vad jag vill ha också, då jag fick den här superfina asken från BodyShop's Chocomania-serie. Den innehåller en bodybutter, en scrub, en duschcréme och ett lipbalm. I love it, det luktar så jävla gott! Älskade plutt. Själv överraskade jag Jeppe med en kaffebryggare + kaffe, haha. Han har varit utan sedan vi flyttade till nya läggan så jag tyckte det var på tiden att han får sitt älskade kaffe här hemma igen. Glad blev han i alla fall :*

Kommentarer
Postat av: JO

Tack själv älskling! ❤

2013-02-14 @ 22:01:45
Postat av: FITNESSLINDA

MYS!

2013-04-29 @ 21:17:53
URL: http://nattstad.se/fitnesslinda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0