SEASONS CHANGE

 
Våren känns verkligen så jävla långt borta för tillfället, så jag köpte en bunt tulpaner för att fixa lite vårkänslor inomhus i alla fall! :) det hjälpte faktiskt, tulpaner är ju så sjukt fina. Tillsammans med orkidéer är det mina favoritblommor, hihi. Annars har jag precis avklarat ännu ett kapitel i min engelskakurs, vilket känns så otroligt skönt. Skojar inte om jag säger att pluggat konstant (okej nästan då...) hela kvällen. Har varit totalt begravd i alla böcker. Och nu ska jag ta en dusch och sedan fortsätta med webb designen.
 
Härliga fredag! ❤

Kommentarer
Postat av: Michaela

Tulpaner är verkligen så fint!!

2013-02-16 @ 08:23:45
URL: http://vintagemom.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0