MONDAY, YOU BASTARD

 
Hoppas ni har haft en grym helg, babes. Det har jag definitivt haft. Lördagen bjöd på sol och parkhäng med Daisy på dagen, sedan hemmamatch på arenan följt av utgång med Camilla + hela laget på kvällen. Hade en grym kväll återigen och efter att ha undvikit krogen i ett halvår kan jag lätt säga att fått mersmak nu, haha. Det är ju så fruktansvärt, jävla kul att gå ut och dansa och bara släppa loss och glömma allt annat när man är omgiven av så härliga människor. Att det sedan blev något glas för mycket på en alltför tom mage gör inte så mycket. Det var det värt! Igår var vi riktigt sega dock men tog en promenad bort på IKEA för att käka lunch och sedan blev det en runda i varuhuset också.
 
Denna lediga måndag har jag och min fina spenderat på stan, fyndat lite på rea och fikat på Baresso. Riktigt härlig dag! Och på tal om Jeppe så blev han utsedd till månadens bästa spelare på matchen i lördags för andra gången, min duktiga ♥ XOXO

Kommentarer
Postat av: JO


Svar: <3
Josefine

2013-02-06 @ 11:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0