LAZY SUNDAY

 
Denna söndag har varit riktigt, jävla skön. Till skillnad från förra söndagen, och söndagen därpå, har vi inte varit det minsta bakis, utan vi startade dagen med träning istället. Jag älskar verkligen livets alla kontraster. Till lunch slängde jag ihop en lax- och bulgursallad och sedan har vi mest chillat. Jag passade på att fota lite bilder härifrån lägenheten medan det fortfarande var ljust ute också. Bland annat på min nya dödskallescarf från H&M (märks det att jag älskar dödskallar eller?), vårat fina sovrum, världens godaste duschtvål från BodyShop, lite nytt och billigt men bra smink och en av mina 14(!) underbara orkidéer. Och på mig själv såklart, haha!
 
Fick precis höra en så sjuk grej också. Vad fan är det för FEL på folk?! Jag står iaf helt på din sida, C. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0