BAD DISEASE

Idag är inte en bra dag. Idag är en sådan dag då jag bara vill fly verkligheten till en varm och exotisk ö på obestämd tid. Det kände jag direkt när jag vaknade upp imorse och var tvungen stanna hemma från gymmet på grund av att det spöregnade ute. Fan, det känns som att jag står och trampar på samma ställe, och som att jag inte hinner med någonting. Tiden och dagarna bara rinner ifrån mig. Det är så mycket jag vill göra, men när det är pissväder ute varje jävla dag tappar jag motivationen direkt. Vars fan är solen egentligen? Har inte sett så mycket som en solglimt på flera månader känns det som. Det är så sjukt tröttsamt och jag hatar att jag är så väderberoende. Ser bara ingen glädje i att överhuvudtaget fixa mig och gå utanför dörren när det är så värdelöst ute.
 
Dessutom är det så jävla tråkigt att blogga när man inte är nöjd med designen. Tappar inspirationen helt av det också. Vill ha en snygg och härlig header med sköna bilder på mig själv och sådant jag tycker om, men några såna har jag inte och så länge vädret är såhär rövigt deprimerande finns ingen chans till att fota några fina bilder utomhus heller. Återigen det här jävla vädret. Åh, jag gnäller sönder över småsaker nu men det får man fan göra ibland, är riktigt jävla less!!!!!!!!!!!!&¤/%#"!

Kommentarer
Postat av: Tobbe » Kreativ studerande egen företagare och webbdesigner!

Åh, jag älskar Danmark! :) Inte kul. Nä, när det stormar ute är det inte kul. :( Hoppas bara inte du blåste iväg bara haha! :))

Här visslade fläkten och soptunnorna där ute dansade tango! :P

2013-02-01 @ 17:21:26
URL: http://tobbees.com
Postat av: Michaela

Det är helt ok att gnälla på vädret. Jag förstår dig. Mitt humör speglas ALLTID av vädret. Nästan så att det är läskigt. Idag hade vi sol, då kändes det som att det var världens bästa dag och jag var på skinande humör! Dagen innan var det grått och jag låg i sängen tills jag började få ont i ryggen.. Trist det där! Längtar efter solen och värmen så mycket. 12 grader och sol kan man väl i alla fall få?

2013-02-01 @ 19:48:20
URL: http://vintagemom.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0