Season premiere

 
NI KANSKE TRODDE ATT JAG VAR DÖD men jag lever faktiskt. Om än knappt, då jag ligger i matkoma. Kom precis hem från den första matchen för säsongen (de andra har bara varit träningsmatcher) och middagen tillsammans med de andra flickvännerna. Har haft en kanontrevlig kväll med god mat, trevligt sällskap och bra underhållning. Tyvärr blev det förlust men det var betydligt bättre tryck och stämning i hallen än antalet åskådare. Dessutom känns det så bra att äntligen fått börja lära känna tjejerna bättre. De är grymt sköna! En tyckte jag var lik hennes modellkompis i L.A och en annan undrade lite förvånat om jag inte var modell. Hur kan man inte älska dem liksom? Haha skojar bara, de är riktigt lättsamma och roliga. Ser framemot att träffa dem fler gånger, och eventuellt börja träna tillsammans med en av dem!
 
Nu ska jag njuta av resten av den här kvällen tillsammans med min kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0