Lazy sunday

 
IGÅR VAR DET H.C ANDERSENS MARATHON här i Odense, så vi tog Daisy med oss och promenerade in till stan. De hade spärrat av ett rätt stort område inför det 42 km långa loppet, men vi var lite sent ute så de flesta hade tyvärr redan gått i mål. Var bara eftersläntarna kvar så kände inte för att stå och kolla eller ta någon bild, haha. Vi köpte istället med oss fika från 7 eleven och gick till en mysig park som heter Munke mose för att njuta av höstsolen. Var så skönt ute igår, raka motsatsen till det pissväder vi bjussats på idag... så blir att hålla sig inomhus och avfärga lite hår istället. Min hårbotten är mörkare än längderna och till en början tyckte jag att det var coolt. Nu tycker jag bara att det ser trashy ut.

Kommentarer
Postat av: emelie

Josefine. Jag skulle vilja se bilder från er lägenhet :)

Svar: Det ska du få :)
Josefine

2012-09-25 @ 19:37:42
Postat av: emelie

Tack det ser jag verkligen framemot!!

2012-09-26 @ 17:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0