Haircolor

 
EFTER MÅNGA OM OCH MEN känner jag mig äntligen nöjd med min nya hårfärg. As you can see är det en varm guldblond färg som nästan kan uppfattas som lite röd i vissa ljus. Inte riktigt jordgubbsblond men något ditåt. Har prövat på (ska inte säga det mesta men) en hel del i hårfärgsväg och haft både platinablont, mörkbrunt och ett antal färger där i mellan, men har aldrig varit redhead så nu fick det bli det. Eller okej, jag är inte rödhårig men jag ville köra safe till en början för att se om jag skulle klä i en riktigt varm färg, och i sådana fall lägga på en lätt koppartoning i efterhand. Vore kul med lite åsikter, så vad tycks? :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Som jag sagt tidigare så tycker jag du passar skit bra i det, och jag tror att en varmare ton skulle se sjukt bra ut :)

Svar: Ja jag är onekligen sugen! Alltid roligt att testa något helt nytt :)
Josefine

2012-09-25 @ 21:55:21
URL: http://sandrafalkevik.com
Postat av: emelie

Riktigt skitsnyggt Josefine :) men allt passar ju en skönhet!
Puss <3

Svar: Tack hjärtat! <3 :)
Josefine

2012-09-26 @ 07:16:43
Postat av: Elin

Sjukt fin färg!

2012-09-27 @ 21:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0