FRIDAY THOUGHTS

 
Skype:ade med min Jonna i eftermiddags som jag inte pratat med på evigheter, och det var inte en dag för tidigt. Hon är en av mina närmsta som jag verkligen saknar hemifrån. Varför ska det vara så svårt att höra av sig till varandra bara för att man inte bor i samma stad längre? Lyckas alltid tappa kontakten med gamla vänner hemifrån när jag lämnar Övik och det tycker jag är skittrist. Jag tänker ofta på er där hemma ska ni veta, och även om ingen av oss tar intiativet till att slå en signal eller skriva en rad på FB, så hoppas jag att ni tänker på mig ibland också.
 
Anyway, hade egentligen bara tänkt ge er en quick update mitt i fredagsmyset, som jag och gubben startade med en god middag och några glas Rossini (ny favorit) och fortsatte med godis, tvspel och en kvällprommis, så jag ska återgå till att umgås med min andra hälft nu när han är här med mig och inte är i Holland med laget. Jeppe är nämligen sjuk så han stannade hemma för att kurera sig, och jag kunde inte vara gladare. Inte för att han är sjuk, men ni fattar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-09-15 @ 13:53:43
URL: http://chiqas.blogg.se
Postat av: emelie

Du är värdefull fina vän <3
Vi kommer ALDRIG och tappa kontakten oavsett vad som skulle kunna hända i våra liv!

Puss!

Svar: <3
Josefine

2012-09-16 @ 10:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0