FIRST NIGHT OUT

 
Idag är en sådan dag då jag kan konstatera att 4 timmars alkoholpåverkad sömn inte är hälsosamt för mig. Jag har legat knockad i sängen halva dagen och ojat mig över hur en människa med vilje kan utsätta sin kropp för något så vansinnigt som sprit. Jag har mått så brutalt dåligt, haha. Men jag måste säga att gårkvällen istället var riktigt, jävla kul.
 
Fick äntligen testa på Odenses nattliv, då jag och Jeppe mötte upp hans lagkompisar vid en bowlinghall och därifrån tog en taxi in till stan och en nattklubb som hette Distotek Club Retro. Fick glida in före kön utan att betala så började bra redan där, hehe. Stället var rätt stort och vi fick gratis drinkar och shots i princip hela kvällen. Det enda vi köpte själva var varsin Pina Colada som kostade 75 kronor. Sprit här i Danmark är, inte mycket men ändå, billigare än hemma i Sverige vilket är nice. En flaska vin kostar runt 40 kronor. Det allra bästa är dock att uteställena inte stänger en viss tid (t.ex kl.2 som i Övik vilket är fail) utan håller öppet tills dess att folket behagar gå hem. Hur kung är inte det? Haha, love it. Dock drog vi hem strax över 3 för då kände vi oss nöjda vilket jag tackar oss själva för idag. Hade väl mått ännu sämre annars. Lyckades ta mig i kragen och lämna sängen till slut i alla fall och då beställde vi hem pizza, rätt värdig mat en dag som denna.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar:
Härligt! Hoppas det går fort så du får in lite cash och en vardagsrutin :)

2012-09-02 @ 22:58:07
URL: http://Http://sandrafalkevik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0