Café Gertruds

 
HAR HAFT EN AV VECKANS BÄTTRE DAGAR tillsammans med min fina. Om onsdagen och torsdagen var kaotiska och påfrestande var denna lördag harmonisk och härlig. Vi begav oss in till stan efter Jeppes träning för att luncha och lyckades av en slump hitta en gata med mysiga restauranger och uteserveringar. Vi valde en av dem och satte oss utomhus trots att vädret var rätt kyligt och blåsigt. Dock fanns det värmelampor och filtar så det gick hur bra som helst att sitta ute i den friska luften ändå. Jag åt en sallad med lax och gubben en Club Sandwich som båda var riktigt bra. Till drack vi varsin smoothie och jag valde en helt underbar Detox-variant gjord på citronjuice, tranbärsjuice, äpple och ingefära. Ska lätt testa att göra den själv för den var hur fräsch som helst! Efter lunchen strosade vi lite i butiker innan vi åkte hem och hämtade Daisy för att bege oss ut på en lång promenad i höstsolen. En mycket skön dag som sagt.
 
Har färgat håret också som ni kanske ser och är sjukt nöjd! Kommer dock lägga upp fler och bättre bilder på min nya hårfärg en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tänkte fråga om du hade färgat, skit snyggt blev det! Smultronblond va?

Lite konstigt att det heter smultronblond på svenska och strawberry(jordgubb) blond på engelska.

2012-09-22 @ 23:21:10
URL: http://Http://sandrafalkevik.com
Postat av: sandra e

Åh vad fint!!! :) blev ju AS BRA JU!! puss sandra

2012-09-23 @ 11:26:28
Postat av: Jonna

finaste tjejjen!:) miss u

Svar: MISS YOU 2!! <3
Josefine

2012-09-23 @ 12:41:57
Postat av: Sandra

Som det ser ut på bilden tror jag att du skulle passa sjukt bra i smultron/jordgubbsblont! Sen beror det väl på hur stark koppar färg du vill ha, ljus koppar skulle nog passa skit bra :D osäker på mörkare dock, men vad vet jag, kanske skulle bli as snyggt :)

2012-09-23 @ 19:56:51
URL: http://Sandrafalkevik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0