Sunday afternoon

 
INGEN SÖNDAG ÄR DEN ANDRE LIK, höll jag på att skriva men det är dom ju faktiskt. Denna är i alla fall lika seg och ineffektiv som de brukar vara, och det vi som mest orkat med är en promenad till vår favoritmatbutik Fötex, för att handla lite slik (godis) till ikväll. Igår var vi nämligen bjudna på fest hos Rasmus och Iben, och det blev nog ett glas för mycket för de flesta, för idag mår vi inte speciellt bra någon utav oss. Men det var en grymt trevlig kväll med prat, skratt och ölspel, och jag lyckades faktiskt fånga några av kvällens skönaste moments på några kort och små filmer, som jag eventuellt tänker lägga upp här senare.
 
Är så otroligt glad att vi har så många sköna människor runt omkring oss, och det roligaste är att de kommer från så många olika platser. Det är allt från amerikaner, kanadensare, danskar, fransmän, svenskar, slovaker och kroater, and you gotta love that. Nä, nu ska vi se första avsnittet av Danska Hollywood-fruar! Xx

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter mycket bra det vännen! Men du saknas väldigt mycket här hemma<3 kramar Sandra.

Svar: Åh jag saknar dig också gumman! Kom och hälsa på snart!
Josefine

2012-10-21 @ 19:54:39
Postat av: Emma

Hemskt mycket hej!

Jag undrar om du har någon mailadress jag skulle kunna nå dig på? Skulle vara sjukt tacksam om du kunde svara på ett par frågor jag har kring er flytt till Danmark. Sitter i en liknande situation själv. Har följt din blogg ett tag och jag tycker att du verkar vara en härlig och vettig tjej :)

Svar: Hej! Vad kul att höra, självklart kan jag göra det. Maila mig på [email protected] så svarar jag där. Och tack för de fina orden, roligt att du följer min blogg :) kram
Josefine

2012-10-22 @ 09:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0