A dilemma

 
X FACTOR HAR VERKLIGEN INTE IMPONERAT so far, just sayin´. Men det var inte det jag tänkte skriva om, utan istället årets julfirande. Tanken var ju nämligen att boka en resa någon helt annan stans än till Örnsköldsvik, men nu har vi fått informationen att laget är lediga ytterligare 2 dagar runt jul. De spelar alltså sin sista match innan uppehållet den 22:a december, och den första den 29:e istället för den 27:e, vilket betyder att vi skulle kunna hinna åka hem utan någon vidare stress och fira jul om vi så vill. Vilket vi såklart också vill, då det hade varit hur mysigt som helst, men nu har jag ju gått och ställt in mig på något annat! Så vi har ett litet dilemma här. En mysig julweekend tillsammans i Köpenhamn eller London, eller ett traditionellt julfirande med familjen i Övik?
 
Nåja, får sova på saken för nu orkar jag inte hålla mina ögon öppna längre. Det här har varit den segaste dagen sedan helvetesresan hit alltså. Utan sömn fungerar jag inte som människa, klart och tydligt. Sweet dreams XX.

Kommentarer
Postat av: emelie

Ni ska komma hem tycker jag och bäbisen :)
Så det så!
Love!

2012-10-20 @ 11:00:10
Postat av: Anonym

Åk hem!

2012-10-20 @ 21:26:13
Postat av: Rebecca

Om ni vill fira med weekend, DO IT! Familjen finns kvar och ni kommer att träffas senare :) Eller hur?

Svar: Ja, det har du absolut rätt i. Har själv tänkt i samma banor, så det lutar åt en weekend!
Josefine

2012-10-22 @ 03:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0