keep calm and cuddle

image description

image description

Igår hade vi en heldag i Sundsvall på IKEA och Birsta. Följde med Jeppes mamma och pappa som skulle dit och handla upp ett presentkort på 6½ tusen. Den första person vi ser när vi ska käka frulle i restaurangen är Vobban från BB, lite roligt då man följt honom på tv varje dag senaste veckorna. Sedan blev det så att gubben och jag stalkade honom genom hela IKEA-huset, haha. Inte med flit dock. Vi spenderade totalt 1 timme där inne (jag är inte riktigt så IKEA-frälst som de flesta, tycker det finns mest rat tyvärr) och fick med mig en bordspegel som jag ska ha när jag sminkar mig och -standard- värmeljus. Sedan drog vi över till Birsta city istället och kollade affärerna där. Dock är de ju många av dem som finns här hemma också så gick bara i dem som inte finns. Jag hittade några färgglada linnen från Monki, gubben köpte en Cheap Monday-tshirt på Palt och sedan köpte vi varsin morsdagspresent till våra morsor inför Morsdag den 27:e. Ja, det var väl det. Blev ingen storshopping direkt men vi var nöjda. Ärligt talat är jag inget fan av att gå i affärer. Får beslutsångest och tröttnar direkt, så jag beställer allt från nätet istället. Större utbud och så jävla mycket skönare!✌


Idag var vi uppe strax efter tuppen och har hunnit med rätt mycket. Stan, träna och luncha. Helnice med helg ju!😁


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0