keep calm and party on!

image description

Hade en GRYMT bra Valborg igår. För det första var jag ledig så jag och gubben startade dagen med en springtur efter Skommarhamnsvägen på morgonen. Sedan åkte vi in till stan och köpte lite småsaker, jag fyndade ett halsband med fjädrar på Gina för 20 spänn bl.a och så köpte vi födelsedagspresenter åt Jeppes mamma och min kusin. På eftermiddagen käkade vi en sjukt god middag med mina päron, grillad sparris med hollandaisesås till förrätt, grillad entrecote med rotsaker, tzatziki och baguetter till huvudrätt och kokospannacotta med tropisk frukttopping till efterrätt. Och vin till det såklart! Var feting mätt hela kvällen. Sen vid åtta-tiden gick vi till Ida som hade fixat ferre. Var ungefär 25 pers som badade vildmarksbad, jacuzzi och bastade, var så sjukt jävla skööönt. Drack massa vin, dansade och umgicks med trevligt folk, hade  verkligen hur kul som helst. Tusen tack Ida och Croffe för att vi fick komma✌ tog tyvärr inte en enda bild dock :(

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0