everyone dies but not everyone truly lives

image description

image description



Har haft en skitskön dag! På förmiddagen åkte vi till Kroksta och sprang den dagligen löpturen. Tyvärr har jag fått ont i vristen på vänster fot så jag plågades under hela rundan, gjorde riktigt ont varje gång jag satte ner foten så imorgon blir jag tvungen att cykla istället och det känns skittråkigt, hatar när smärta sätter stopp för träningen. But that's life. Efter en dusch och lite lunch åkte vi till Nötis, jag klippte pappa och sedan gick vi ut en sväng i det härliga vädret. Vi har även bakat och hunnit med en promenad med Daisy innan hockeyn började, som vi sitter och kollar på nu.


Jag har precis lagt upp två nya auktioner på Tradera också, säljer ännu fler skor! Bootsen fick jag sålda för 500 spänn, värt. Så kung att få pengar för sådant som ändå bara står och samlar damm. Dem kan man ju lägga på andra skor liksom ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh va fina bilder :) vill också BO i nötis ;) kram sandra

2012-05-07 @ 21:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0