book a ticket and just leave

image description


Idag är jag lycklig.
Äntligen är det klart var gubben ska spela nästa säsong, och äntligen är det klart vart vi flyttar i sommar. Danmark, here we come!!! Åh det känns så jävla spännande. Har suttit och googlat bilder på staden som vi ska flytta till och det ser så otroligt fint ut. Odense heter den och är Danmarks tredje största stad. Har även fått se bilder på området och lägenheten där vi ska bo och det är verkligen sjukt fräscht, huset är byggt 2009 så allt är toppmodernt. Behöver inte ta med något i möbelväg heller då det är inrett är och klart. Dessutom kommer klubben som Jeppe ska spela för fixa jobb åt mig också, så inte ens det behöver jag bry mig om vilket underlättar en hel del.

Åh nu känner jag verkligen att livet leker igen!✌😁

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan vad kul! Grattis :D

2012-06-04 @ 20:30:52
URL: http://sandrafalkevik.com
Postat av: Liz

Åh vad kul :) Sjukt nice! Danmark och Odense är jättefint!

2012-06-05 @ 20:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0