the creative adult is the child who survived

image description
image description

Har haft en oerhört skön dag! Var till vetrinären med Daisy i förmiddags för att vaccinera henne samt fixa ett pass inför flytten. Självklart tar vi med vår lilla bebis när vi flyttar och för att få resa med henne och ta med henne in i ett annat EU-land måste man ha ett hundpass. Måste även tillbaka om några veckor för att ta ett annat vaccin så det blir en rätt dyr historia men det är det så värt. Ska även köpa en väska som hon kan resa i! Kom till stan vid 12 och då gick vi och handlade lite gott och tog sedan en filt och lade oss ute i gräset och solade. Vid 18 gick vi hem och bytte om till träningskläder, sedan var det bara att ge sig ut igen och löpa några kilometer. Kirrade hemmagjorda hamburgare till middag och nu har jag precis färgat Jeppes hår och epilerat mina ben (AJ!!). Kommer fan aldrig att vänja mig vid smärtan...

Imorgon ska jag hänga med Sandra på förmiddagen innan hon börjar jobba. Ska träffa henne vid 11 och det ska bli så sjukt trevligt, är så kul att träffas och surra ett par timmar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0