my name is i, my problem is love, my solution is you

 
Ligger utslagen i soffan för stunden och har precis käkat en box 4 som återhämtning efter den 5 km långa löpturen i eftermiddags. Tredje dagen i rad nu som vi springer halvmilen uppe på Skyttis vilket känns bra. Är så fina spår där med både raka sträckor, uppför och nerför så det är riktigt bra träning och det tar ungefär en halvtimme vilket är lagomt. Dock vill jag kunna springa längre än så, hoppas kunna orka 7 km spåret snart också :D
 
Annars har de här två dagarna typ endast ägnats åt flyttstäd. Skittrist men något som måste göras. Kommer förmodligen fortsätta imorgon också. Ser framemot helgen i alla fall då det är Sommarfesten! Brukar vara en av de roligaste helgerna på hela året här i stan. Då kanske jag även får chans att använda min fina långklänning som jag inte kunde ha på midsommar, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0