go out there and do amazing things

 
Var till Angelica på Attityd igår och fick en välbehövlig klippning. Mitt hår var så SJUKT slitet så det var pinsamt, och jag tror Angie klippte bort minst 5 cm för att få håret så fräscht som det blev. Hon klippte i princip rakt av så att det nästan inte är uppklippt alls längre och jag blev skitnöjd. Uppklippta hår känns inte så trendigt just utan det är mer rakt avklippta hår som gäller och det gillar jag. Håret ser mycket tjockare ut nedtill (även om det inte syns så bra på den första bilden). La på en intensivtoning idag också och för att få bort det guldiga och nu är håret samma ljushetsläge men en askigare nyans som blev riktigt fin. Trivs och passar bäst i en naturlig blond färg som varken är för varm eller kall. Dock var det omöjligt att fånga på bild också, tyvärr såg färgen riktigt dassig ut haha, så fick bli svartvita pics.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0