beauty is only skin deep, elegance is innate


Har haft en otroligt skön dag. Vaknade vid 9 och åt frukost i solen, sedan satte vi oss på altanen och solade någon timme innan vi drog ut i skogen och sprang intervaller. Hann få lite mer färg så nu har man börjat grunda brännan, skön..t! Sett att det blir finväder några dagar framöver också så det känns gött. Har ju "sommarlov" nu så det gäller att passa på och njuta av varje dag! Hämtade ut två bikinis också, som jag beställt tillsammans med baddräkten jag visade häromdagen (av någon anledning hamnade de i två olika paket..) och en av dem var riktigt snygg. Får se om jag behåller den dock, vill vänta tills baddräkten kommer och testa den först innan jag bestämmer mig då det känns saftigt att behålla båda eftersom de går på 800 spänn styck, haha. Men den var fräsch, en blå/vit randig modell från Tommy Hilfiger.

Just nu är vi ute på Nötbo, ska se Alcatraz snart och sedan slagga över här.
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0