the amazing spider-man

 
Igårkväll var jag och gubben på bio och såg The amazing Spider-Man i 3D. Var den andra 3D filmen jag såg och det var lika coolt den här gången som när jag såg filmen om Justin Bieber förra året. Filmerna blir ju 300 gånger bättre! Dock var själva filmen riktigt grym i sig. Har inte varit något jättefan av de gamla Spider-man filmerna så tyckte att den här var en betydligt coolare version, trots att det i grund och botten var samma story. Jag kan verkligen rekommendera den!
 
Idag är jag sjukt förkyld så ligger död i sängen och har inte ens klivit upp än, fan så tråkigt. Fattar inte varför jag blir sjuk på sommaren för? Minns att jag var lika förkyld förra året och det suger lika hårt den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0