spikes from nelly trend

Lite senare än alla andra klickade jag hem dessa loafers från Nelly Trend. Visst är dem grymma? Har inte fått dem ännu men de verkar vara omtyckta av många och själv tycker jag att de ser asballa ut på bild. Jag har en ganska "basic" klädstil i övrigt så jag tycker om skor, smycken och andra accessoarer som sticker ut för att att inte hela outfiten ska se skittråkig ut. Det är snyggt att bryta av med något coolt för att inte så snäll ut, hehe. Har inte så många snygga vardagsskor heller, konstigt nog. Köper hellre höga klackar, haha. De kostar i alla fall 499 spänn på nelly.com och finns även i andra färger! Tror att dessa kommer bli helt perfekta. Nu har jag dock köpstopp, ska spara varenda krona inför flytten har jag bestämt.
 
Imorgon ska jag och gubben i alla fall ut till havs igen, så kommer befinna mig på Trysunda till fredageftermiddag. Hörs när vi nått fastlandet igen (om jag inte mobilbloggar).

Kommentarer
Postat av: Michaela

De är grymma! Och sjukt jävla sköna. Går i mina näst intill hela tiden. Var dock försiktig med hur du tar av dig dem! Jag har en tendens till att använda fötterna när jag tar av mig skorna, så en nit har lossnat längst fram på ena skon. Men i övrigt är de hur grymma, snygga och sköna som helst!

2012-07-05 @ 13:04:40
URL: http://madhouse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0