play hide and seek in ikea

 
Ligger ihopkurad i samma fotölj som lilla Daisy på bilden nedan, helt slut på efter dagens äventyr. Hade egentligen inte tänkt blogga något ikväll men det är alldeles för kul att skriva av sig. Och som jag skrev igår tog vi en roadtrip till IKEA idag, steg upp vid 8 och tog bussen vid 11 efter att först ha promenerat de 4 kilometrarna in till busstationen. Never again då det går bussar 650 meter från vår lägga, och jag fått grova skavsår av mina nitloafers på köpet. Aouch.. Väl på IKEA slog vi i alla fall till på en rutig pläd i härliga, bruna höstfärger, en helfigursspegel med svartbrun ram, ett ljus i brunt med doft av äpple/kanel, samt galgar och kökstillbehör. Välbehövliga ting alltihop, men rummet är fortfarande långt ifrån färdigt. Tänker fortsätta att inreda det i dova och varma färger, bara för att det ger en så mysig och hemtrevlig känsla, och jag aldrig kört den stilen på inredning tidigare. Dock kan vi inte lägga ut hur mycket pengar som helst på saker som vi inte har en aning om vi kommer att kunna frakta hem sedan. Det som suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0