let's be adventurers

Hej bejbs! Nu har vår resa till Danmark äntligen påbörjats. Klockan 4 imorse ringde klockan och sedan dess har vi hunnit ta oss via bil till Sundsvall och sedan via tåg till Stockholm. Bloggar just nu på nästa tåg påväg till Köpenhamn som vi just klev på efter en tre timmars väntan på centralen, dit vi anlände vid halv 1 ungefär. Jag skojar inte om jag säger att vår packning väger 120 kilo tillsammans. Vi har två gigantiska resväskor som väger minst 30 kilo vardera, samt en hockeytrunk som väger typ 50 kilo och två mindre väskor på ett par kilo var. Och så Daisy förstås. Våra armar håller på att gå av så vi är helt utmattade just nu, men det går bra och det är värt allt slit. Det känns så grymt spännande att vara on the roads! Jag skulle tippa på att vi är i Odense ikväll vid 22 tiden. Får blogga mer då när vi är på plats i vårt nya hem!😁
 
Btw, tack alla fina för era lyckönskningar och peppande ord. Det betyder mycket för mig och jag kommer sakna er så mycket! Men som jag sagt så är ni mer än välkomna att hälsa på mig och gubben i Danmark, alla dörrar står öppna och det vore fett kul om ni kom. Puss på er😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0