buy the ticket, take the ride

 
Igårkväll bokade jag och gubben biljetterna. Morgonen den 25e juli går tåget från Sundsvall och cirka 13 timmar senare är vi framme i Odense, i huset ni ser på bilden ovan. Fattar ni hur spännande det känns? Om mindre än 4 veckor flyttar vi! Kan knappt förstå det själv. Nu är det nära alltså. Någonting jag gruvar mig inför är dock packningen. Hur fan ska man lyckas packa ner kläder och annat för en 10 månaders resa i EN resväska, typ? Jag har redan nu en känsla av att mycket utav det som åker med ändå kommer att ligga oanvänt (och kanske till och med ouppackat) medan mycket av det jag väljer att lämna hemma kommer att vara saknat. Så är det ALLTID med packning.
 
Å andra sidan, hur mycket snyggt kommer det inte att finnas att köpa nere i Danmark? Dom gör sjukt fin design där, både i kläd-och inredningsväg och jag skulle gladeligen köpa en helt ny garderob där. Så det lutar åt att lämna allt jag inte använder här hemma, oavsett om det "kan komma till användning". För det gör det ändå inte.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh vad spännande!

2012-07-03 @ 20:00:30
URL: http://madhouse.webblogg.se/
Postat av: Sandra Eriksson

Spännande!! Såg fint ut huset :) puss Sandra

2012-07-04 @ 11:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0