fuck, im (falling) in love

Hej mina vänner, tog en day off från bloggen igår i och med att jag hängde med gubben. Vi lagade middag hos mig och sedan mös vi bara resten av kvällen tills vi somnade typ klockan tio. Båda var så jävla däckade, haha. Han efter att ha åkt tåg hela natten och jag efter att ha sovit fyra timmar och sedan klivit upp kvart över fem.. men det var lika bra eftersom jag började jobba sex imorse. Slutade tidigt och då åkte jag hem och käkade frulle och tog en dusch och när jeppe tränat klart skjutsade han mig till vårdcentralen. Sen åkte vi hem till oss på nötbolandet, fikade och chillade ett tag sen åkte vi på utekompaniet för att hämta ut mina nya jobb-kläder och sedan tillbaka till läggan. Sen drog han på träning och jag åkte till mormor och blev bjuden på middag och efterrätt, inte helt fel azå.

Föresten måste jag helt ärligt ha träffat den underbaraste killen i världen. Vettefan vad jag har gjort för att förtjäna honom men trodde aldrig att jag skulle träffa en så fin och omtänksam kille. Vi har träffats i två månader, och känt varandra lika länge, men det känns som så mycket längre än så. Första gången vi träffades visste jag efter typ en timme att det var honom jag ville vara med, vi klickade direkt. Det är låter sjukt men ända sedan dess har jag inte velat vara utan honom en dag och det bästa är att han känner detsamma ♥


Kommentarer
Postat av: Michaela

Kändes exakt likadant med honom jag är med nu. Redan första kvällen var jag fast och jag har tänkt på honom konstant sedan den dagen. Asmysigt när det går så snabbt och känns så bra! :)

2012-01-25 @ 08:31:53
URL: http://madhouse.webblogg.se/
Postat av: M

SÖTNÖT!

Postat av: Sandra Eriksson

Vad fint skrivet av dej <3 han har TUR som fått världens snällaste och finaste flickvän med :) kram Sandra

2012-01-25 @ 11:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0