do what our parents told us not to

Klickade in på min girlfriend julias blogg och insåg hur snyggt det är med riktigt långt hår, haapp då har jag åter igen tröttnat på mitt hår -.-' babe you're stunning!!! Bara att börja tagga löshår igen då, haha. Håret jag köpte innan sommaren är rätt oanvänt eftersom jag kört utan lösbarr i princip hela sommaren/hösten men tyckte ändå att det kändes lite slitet så drog en inpackning i det över natten och nu känns det leeent och mjukt igen. Har nämligen köpt världens bästa hårprodukter från märket → macadamia natural oil. Lite väl dyra men ett fett tips :'>

 

.. och imorgon får jag äntligen träffa gubben igen, åååh♥ känns inte ens jobbigt att det är måndag, kommer vara sådär oförskämt pigg och irriterande på jobbet, lööövely. Nu ska jag ta en dusch och sedan lägga mig och läsa zlatans självbiografi som jag precis har börjat på.

 

XOXO


Kommentarer
Postat av: Julia

Tack bejb. Åh vad jag saknar dig. Bra du börjat blogga igen så man kan hålla koll på dig, har saknat det. Hihi. Love

2012-01-27 @ 23:39:28
URL: http://www.finest.se/withjuliet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0