i've liked you since day 1

Hej på er, det var ett jävla bra tag sedan nu! Har hunnit vara både jul och nyår sedan jag skrev sist. Tiden går fort  och särskilt när man kär :* vem hade trott att mitt 2012 skulle börja så fakking fäntastic? Känns som att jag svävar fram på små rosa moln nu för tiden, klyschigt? Nähä, men vet fan inte hur jag ska beskriva det annars. Jag är bara lycklig ♥

Det finns ingen bra förklaring, det händer bara när man som allra minst anar det, alltid. Och jag tänker ta vara på varje sekund för det finns ingenting i världen som slår den här känslan.

Kommentarer
Postat av: M

Är det sant!!!? FAN VA ROLIGT GUMMAN <3

Postat av: Liz

åh så kul :D

2012-01-11 @ 10:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0