tomorrow will be a new day


Bara jag som har problem med att veta hur jag ska inleda mina blogginlägg? Kan sitta och fundera hur länge som helst, haha. Lame. Har i alla fall slutat jobba nu, blev en kort och skön dag som vanligt. Har även tagit mig i kragen och pratat med dem på jobbet om min "arbetssituation". Har otrivts på ett ställe ett tag nu och känt att jag inte velat åka dit, kvällen innan har jag gruvat mig och knappt kunnat sova och ingenting har känts kul. Så kan man ju inte ha det på jobbet så nu tog jag tag i saken och det känns jävligt bra för nu kommer det att lösa sig så att jag kommer få hjälp på det här stället tills dess att de hittat nya åt mig.

Annars så var jag på stan igår och köpte ett par nya solglasögon från bikbok - wayfarerstyle. Så fort solen skiner (som igår) vill jag ha solisar och få det att kännas som vår, är så jävla trött på vintern nu, bläää. Idag är det självklart mulet men vi ska nog åka och pimpla ändå, är inte lika kallt i alla fall. Men är inte det jävligt typiskt, så fort solen skiner blir det iskallt men är det mulet så blir det varmare. Kan det inte bara vara varmt och soligt elle?

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0