stop exsisting and start living

image description

 



Go'kväll, idag har jag varit ledig, gotta luv that. Gjorde bort 7:an igårkväll så jag slapp kliva upp och åka dit imorse så fick sovmorgon ba yeaah. Har dock inte gjort ett skit idag, vet inte ens vart dagen tog vägen? Mami och papi kom på besök och hjälpte mig sätta upp en rullgardin sedan följde jag med hem eftersom Jeppe drog och pimplade i snöstormen, och sen dess har jag varit här och bara drivit typ, haha. Pratade med Angelica i typ 1 timme och det var inte igår men hur trevligt som helst. Saknar mina gamla hOmies som man inte träffar så ofta längre, skönt dock att allt är precis som vanligt när man väl hörs.

Nu ska jag kolla Luleå-Modo, fika och dricka kaffe(!) Jag har aldrig lärt mig dricka kaffe, tycker det är svinäckligt, men har hittat nåt pulverkaffe med dajm-smak som är riktigt gött! Kanske t.o.m kan lära mig dricka vanligt kaffe efter det här.. eller inte men det känns bättre att dricka fejkkaffe än saft när alla andra dricker kaffe liksom!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0