oh fuck, im in love again



Woops, nu var det länge sedan jag skrev igen. Min blogginspo är inte på topp! Har som vanligt jobbat idag, fick hoppa in på fabriken där jag varit hundratals gånger. Har ju inte Fjällräven längre, skönt. Slutade vid 16 i alla fall och då åkte jag dirr och mötte upp Sandra i stan. Vi kikade lite i affärer och jag lyckades hitta ett par jeans och två linnen (det ena på bilden) på BIKBOK. Jeansen är skitcoola, de är lite loosefit (typ boyfriend-jeans) och hur jävla sköna som helst. Har bara astighta jeans annars och jag är så trött på att inte kunna andas i dem, haha. Har varit ute efter ett par såna här ett tag och tyckte om dessa så använde presentkortet jag fick av gubben och slog till. Dessutom bjöd de på 149 spänn så valde ett linne och köpte även ett till eftersom jag inte kunde välja mellan dem. Köpte även en vas och tulpaner på Interflora, har fått världens dille på blommor och köper nya så fort de blommar ut. Är så fint att ha hemma, blir mycket hemtrevligare.

Imorgon är jag ledig eftersom Sandra var så söt och hjälpte mig på 7:an ikväll innan jag skjutsade hem henne, gullgumman. Hon är en pärla och en ovärdelig vän. Fick en present av henne idag, en grej jag kollat så många gånger på när vi varit på stan men som jag aldrig har köpt eftersom jag blivit för snål, haha. Det är en superfin pump man har diskmedel i ♥ tack stumpan!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0