no regrets, just love


Njuter av helgen för fulla muggar. Igår var vi hundvakt typ hela dagen, först åt lill-Diva medan Frida jobbade och sedan åkte vi ut på Nötis och gjorde Daisy sällskap. Lagade go´middag, åt 10kg godis och såg sista filmen om Harry Potter. Nej har inte gjort det förrän nu (har inte sett del 1 ens) men jag har läst alla böcker så jag visste redan hur det slutade. Fett bra var den, men såklart är böckerna ännu bättre. Innan vi åkte tillbaka till stan letade vi en timme efter mitt gamla Alfapet-spel, det är skitkul ju! Hittade det tyvärr inte men mamma skulle fortsätta leta idag och jag hoppas verkligen att hon hittar det, jag vill spela fan -.-'

Om ett tag ska vi åka ut på Nötis igen och hälsa på mina kusiner eftersom deras mamma fyller år. Blir go´fika och massa surr, trevlans!

XOXO

Kommentarer
Postat av: M

Jag dör,du är så jäkla snygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0