don't follow your dreams, follow my blog


Ligger i Sandras soffa och slöar gärnet. Hämtade henne när hon slutade vid fyra sen drog vi på stan och köpte mat - varsin sallad, beach 2012 nu ffs. Gick även på esther&jag och hittade ett par skor från ugg australia♥ som jag vill ha, 2800 spänn som hittat! Kan fan inte släppa dem, vill ha dom så jävla mycket -.- haha så sjukt drygt. Nu har vi precis käkat i alla fall och ligger utslagen i soffan, är så jävla seg. Ska sova här inatt också för jeppe är och spelar match i piteå och jag vill inte sova själv i läggan, haha. Moget jag vet :>

XOXO

 


Kommentarer
Postat av: sandraaaaaa

DU ÄR BÄST och min bästa vän <3 puss sandra

2012-02-02 @ 20:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0