KNITTED AND OVERSIZE


Idag när jag och gubben fördrev någon timme i det lokala köpcentrumet fyndade jag den här stickade, oversize tröjan på Vero Moda. Vero Moda är vanligtvis ingen butik jag brukar handla i då det inte riktigt är min typ av mode (tycker tvärtom att de brukar ha rätt tråkiga kläder där), men den här tröjan överraskade. Den är rätt lång, går ungefär 1,5-2 dm nedanför rumpan, så den är precis sådär oversize och härlig som stickat ska vara. Dessutom var den nedsatt till 75 kronor vilket kändes mer än överkomligt för ett stickat plagg, som annars brukar vara rätt dyra. Kommer med all säkerhet att bo i denna, och liknande plagg, i höst och vinter.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skulle inte gubbens chef hjälpa dig med att fixa jobb? :O

2012-09-01 @ 00:22:52
URL: http://sandrafalkevik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0