we are who we are

image description

Älskar att vakna upp en lördagmorgon som denna med känslan att veta att det är just lördag. Helg, finns det något bättre eller? Baby sussar fortfarande men jag vaknade halv 9 hur pigg som helst, ligger kvar i sängen och bara softar. Igår jobbade jag 8-13 på Coop sen åkte vi på stan för att hämta ut min present till gubben som han fick när han fyllde 20. Hade beställt ett par helvita Converse-skor som var förstora så vi bytte dem till ett par svart/vita som var mycket snyggare. Tur att de första inte passade, haha. På kvällen lagade vi go'middag och chillade framför tv'n, riktigt fredagsmys med godis och vin.

Idag ska vi åka hem till mamma och pappa och käka middag eftersom gubben ville se nån fotboll, har fan ingen koll eftersom jag inte är så intresserad men visst kan jag kolla om det inte finns något annat att se. Ge mig ett vinglas så blir det där hur bra som helst ;)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0