beauty gets the attention, personality gets the heart

image description

Hej bejbs! Har ni haft en bra helg so far? Det har jag! I fredags var jag och Jeppe hem till mina päron och käkade middag och världens godaste efterrätt, och på kvällen drog vi på fest hos Ellen med Anton, Mattias och Matilda. Var fett trevligt! Sköna människor :) vid halv 12 tog vi en taxi till Harrys, var rätt så mycket folk men jag minns inte så jävla mycket. Var nog lite väl dragen, haha. Åkte hem typ halv 2 och det var nog lika bra, mådde inte sådär super igår när vi vaknade. Käften var lika torr som en påse mjöl typ så för att vakna till liv gick vi ner på stan och käkade lunch, sedan åkte vi hem till gubbens föräldrar eftersom Jeppe fyllde år och hans släkt skulle komma på kalas. Var så jävla seg hela dagen men det var en skittrevlig dag. Jeppe fick nya iPad 3 i present som jag sitter och bloggar från nu, den är sjukt nice Y.

Idag har vi bara chillat, vi pallade inte festa något igår och det tackar jag oss själva för idag för annars hade jag fan varit halvt död. Har blivit för gammal för att köra en två-dagars alltså, haha.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha! Jag känner mig också för gammal för två-dagars nu! ;P

2012-04-08 @ 23:15:22
URL: http://deniseahlin.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0