keep calm it's weekend


Idag har varit en jävla kung dag! Känner att de motgångar jag känt senaste tiden är som bortblåsta och jag mår mycket bättre. Är gladare och mer positiv. Det nya jobbet (har kvalificerat mig till kassörska nu) går skitbra, har fått en massa tider april ut och även fått veta att de behöver mig ända till i höst om jag vill det vilket känns sjukt bra. Det är faktiskt riktigt kul att sitta i kassan, socialt och trevligt liksom. Dessutom damp min deklaration ner i brevlådan idag, 20 lax tillbaka vid midsommar - NÄHÄ?! De ska jag spara till min kommande bröstoperation. Har bara velat men inte haft råd i typ 8 år nu, haha. Jag och gubben♥ har i alla fall lunchat och fikat på stan idag, hur mys som helst. Var även och klippte mig hos Angelica så nu är jag riktigt jävla nöjd med mitt hår. Löshåret flyter in helt perfekt, går inte att se att det är just löshår ens. Köpte även med mig en locktång som jag velat ha pisslänge. Den var nedsatt från 695 till 395 så kunde bara inte hålla mig men jag är supernöjd. Det blir så underbara lockar, Wella Pro Curl heter den. När vi kom hem från stan städade jag hela läggan så nu är den superfräsch och påskfin, sitter och njuter nu av att ha så välstädat omkring mig. Har även påskpyntat med videkissar och gula små kycklingar som jag fått av mormor, samt påskliljor som jag fått av mamma. Åh är så jävla lycklig, känner på mig att den här helgen kommer att bli den bästa på sjukt länge.

Glad påsk, bejbs.
XXXX

Kommentarer
Postat av: :-)

Var och med vad jobbar du?

2012-04-05 @ 22:52:47
Postat av: emma

vart har du fått jobb?:)

2012-04-05 @ 23:20:21
Postat av: Pommez♥

Hoppas du får en fortsatt fin kväll :)

Kram!

2012-04-08 @ 21:47:05
URL: http://sosweetie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0