life's a climb but the view is great

image description


Efter typ 3 dagar av evigt regnande fick vi äntligen se lite sol idag. Det sprack upp alldeles lagom tills jag slutade jobbet, helt pörfekt. Jag och gubben gick då en sväng på stan för att run some errands och sedan åkte vi ut till Nötbolandet där vi tänker slagga inatt då mamsen och papsen dragit till fjälls. Innan det blev mörkt gick vi ner till vår strand en sväng för att kolla läget nu när snön tinat bort, Daisy blev helt tokig och gick bananaz i sanden. Hon sprang runt runt och grävde gropar, haha hon älskar verkligen att vara här på lande'.

Men det gör jag med, i löv it. Imorgon är jag ledig och det ska njutas av till fullo här ute. Blir förmodligen en biorulle på kvällen också, myspys. Var sjukt länge sedan jag var på bio!!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh fina nötis och ditt fina hem <3 hur fint somhelst! Värsta drömläge :).. Hehe Daisy såg ut att må bättre på bilden än när jobba hos mig och blev duschad stackarn :D puss Sandra

2012-04-12 @ 23:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0