stop saying "i wish", start saying "i will"

image description
sliten men nöjd tjej

Herrejävlar vad seg jag är nu. Har varit ledig idag så jag och gubben tränade i förmiddags, först körde vi lite olika styrkeövningar och sedan stack vi ut i det "härliga" regnvädret och sprang nästan 4 km. Sist jag sprang var typ 4? år sedan utan att överdriva, har inte sprungit annat än kortare längder under mina pw's liksom. Mår illa och är trött i hela kroppen nu men samtidigt är jag jävligt nöjd som faktiskt klarade av det trots att jag ville dö under tiden. Hade det inte varit för min envishet hade jag nog inte fixat det, men jag klarar tammefan allt bara jag vill. Det här var ett äkta bevis på det✌

XOXO

Kommentarer
Postat av: Denise

rykten säger att justin bieber kommer till sverige.. mer info ska antagligen komma på sönadg på nyhetsmorgon!! :D :D

2012-04-24 @ 11:00:00
URL: http://deniseworkout.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0